Japp, då ska det här bli min nya blogg då!! Ska läsa på ordentligt ikväll hur allt fungerar när jag har lagt barnen.. Hoppas det blir lika enkelt som på den gamla bloggen...:) På återseende
Anna heter jag. är nyexad lärare men är för tillfället mammaledig med Kasper (090711) o mamma till Albin (070125). livet kretsar kring barnen o allt som rör familjelivet
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.